Folosim Cookies, pentru a vă oferi o experiență cât mai bună pe site-ul nostru, conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul. Click aici pentru a afla mai multe informații despre Cookies și despre cum le puteți controla. Prin continuarea navigării pe acest site, ne oferiți acordul referitor la folosirea Cookie-urilor. De acord.

Politica de retur, schimb, garanție

 

RETUR

Dreptul de retragere din contract

Retragerea din contract » se refera la dreptul dvs legal de a renunta la comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa in termen de 14 zile lucratoare de la primirea comenzii. Acest aspect este reglementat prin legislatia in vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile de mai jos :

  • Motivul pentru care returnati marfa, in cazul in care doriti sa-l inscrieti (« Motiv Returnare ») ;
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram contravaloarea marfurilor returnate, Banca la care este  deschis contul, Nume titular cont bancar;
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor (« Observatii ») ;

Daca obiectul returului este un articol de imbracaminte sau un accesoriu, acestea trebuie insotite de etichetele originale ale producatorului. Atat produsele, cat si ambalajele originale trebuie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, fara a fi suportat deteriorari ulterioare sau fara a fi purtate.

Foarte important : pentru a putea respecta cerintele procedurii de retur, va rugam sa pastrati atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda(factura) o perioada de 30 de zile calendaristice de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decideti sa efectuati un retur de marfa.

Costurile de livrare ale retururilor de marfa sunt suportate de dvs, retururile putand fi efectuate atunci cand : marimea produsului a fost gresit aleasa, v-ati razgandit in ceea ce priveste alegerea facuta (model, culoare, produs) sau nu ati fost gasit la adresa pe care ati furnizat-o.

  • Nu se pot returna produsele ce au fost personalizate decat daca prezinta defect de fabricatie.

 

 

In vederea returnarii marfurilor, va rugam sa folositi serviciile Fan Courier. Nu expediati produsele prin intermediul Postei Romane ! Adresa la care se returneaza produsele cumparate de pe www.magazinsteaua.ro este : Strada Brasov, Numarul 21, sector 6, cod postal 061391, București / România Telefon: +40775.35.1947

Cererile de retur/schimb se fac prin e-mail la adresa: contact@magazinsteaua.ro sau telefonic la +40775.35.1947

 

Restituirea contravalorii marfurilor returnate de dvs se face intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati anuntat cu privire la decizia dvs a returna marfa. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia în contul indicat de dvs, in cazul in care ati achitat comanda ramburs sau direct in contul asociat cardului dvs, atunci cand ati efectuat plata comenzii online. Va informam ca ne rezervam dreptul de a amana rambursarea sumei pana la data receptionarii produselor returnate de dvs.

 

SCHIMB

  • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fară urme de uzură sau deterioare a produsului și în ambalajul original cu etichetele intacte.
  • Anexați factura (faceți o copie).
  • Produsele din colet trebuie împachetate în siguranță pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
  • Termenul de schimb a produselor este de 14 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
  • Nu se pot schimba produsele ce au fost personalizate decat daca prezinta defect de fabricatie.
  • Costurile livrari produselor de schimb cade in sarcina clientului, exceptie fac doar produsele care nu sunt comform descrierii de pe site sau prezinta  defecte.

 

GARANTIE

Toate produsele comercializate in cadrul magazinului on-line sunt autentice si contin taxa de licenta de marca ‘’ Steaua Bucuresti’’ 

Perioada de garantie a produsului este de 30 de zile de la data achizitionarii. Pentru solutionarea problemelor de calitate pe durata perioadei de garantie, produsul returna in ambalajul original impreuna de documentele insotitoare.

 Sesizarea va fi solutionata in maxim 15 zile calendaristice prin inlocuirea produsului defect sau restituirea contravalorii acestuia, daca defectul nu este imputabil consumatorului. Daca defectul sesizat este cauzat de nerespectarea instructiunilor de intretinere/folosire sau utilizare in conditii improprii, se pierde dreptul la garantie conferit de lege. Va rugam sa respectati intocmai instructiunile de utilizare si intretinere furnizate impreuna cu produsul. Prin garantia acordata nu sunt afectate drepturile consumatorilor prevazute de legislatia in vigoare.

Drepturile consumatorilor sunt respectate in conformitate cu Legea 449/2003 modificata si completata prin Ordonanta

9/2016, OG 21/1992 cu modificarile ulterioare si Legea 296/2004